דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 3004 פעמים ]

תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות

צעירים רבים אשר מעוניינים להירשם ללימודי תואר ראשון מתלבטים בין מגוון רחב של תארים אשר מקנים כל אחד ידע בסוג מסוים של טכנולוגיה וממשק ניהול. בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר חברות מחפשות אנשים אשר ידעו להתמצא במגוון רחב של נושאים ולארגן את המידע באופן יעיל נפתח מסלול חדש בלימודי תואר ראשון -  תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות.

הלימודים בתואר ראשון זה משלבים מידע ממגוון תחומי ניהול, הרלוונטיים למרבית החברות והארגונים במשק. במסגרת הלימודים נחשפים הסטודנטים למידע מתחום מנהל עסקים, מחשבים ומערכות מידע, מדעי החברה, ניהול משאבי אנוש, לימודי ניהול ועוד.

המידע הרב תחומי שנרכש בתואר מאפשר לבוגרים להשתלב מאוחר יותר כבוני מערכות מידע מפורטות ומקצועיות בחברות השונות. כמו כן הבוגרים יוכלו להשתלב בכל תפקיד ניהולי או במסגרת משאבי אנוש.

תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות הוא, כפי שנאמר, תואר אשר מתמקד בהקניית מידע טכנולוגי לצד הבנה ארגונית. בפועל ילמד הסטודנט לנתח, לתכנת ולעצב מערכות מידע לארגונים שונים, תוך התחשבות בכל צורכי הארגון הרלוונטיים. מטרת הלימודים היא לספק ידע אשר יוכל לשמש כפלטפורמה להענקת פתרונות יעילים ומהירים לארגונים תוך התחשבות בצרכיהם הייחודיים.

לימודי תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות אורך כ-4 שנים, שנה יותר מתואר ראשון ממוצע. הסיבה לכך נעוצה בכמויות המידע המועבר לסטודנטים והעובדה כי זה אחד התארים הראשונים היחידים אשר בוגריהם יוצאים לשוק העבודה עם מקצוע ממשי ביד.

את הלימודים לא ניתן ללמוד בכל מכללה או אוניברסיטה, שכן מדובר בתואר חדש יחסית וייחודי. עקב כך גם דרישות הקבלה לתואר זה גבוהות מהממוצע. אגב, הוזכר קודם לכן כי הלימודים כוללים לימודי מחשבים ואכן חלק נכבד מהקורסים עוסקים במקצועות הנחשבים ריאליים -  לתשומת לב המתלבטים.

סיבה נוספת לעובדה כי לימודי תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות אורכים כ- 4 שנים היא ההכשרה המעשית אשר עוברים הסטודנטים. במסגרת הכשרה מעשית זו מתנסים הסטודנטים בבניית מערכת מידע ניהולית לפי צרכים ספציפיים של חברה שהם מקבלים. המטרה היא להפגיש בין הסטודנטים לבין שוק העבודה הפרקטי, לאפשר להם התנסות בטוחה ולהפוך אותם לבעלי ניסיון בתחום.   

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב